https://analysisadria.hr/wp-content/uploads/2021/10/circles-9.svg

Usluge servisa

Analysis servisni centar jedan je od najvažnijih organizacijskih dijelova tvrtke u koji je utkano mnogo rada, prepoznatog od strane naših korisnika. Konstantnim usavršavanjem i redovitim pohađanjem stručnih tečajeva naših servisnih inženjera kod inozemnih principala, servisni centar se kontinuirano unapređuje.

Brza i kvalitetna usluga naših servisnih inženjera za nas je imperativ.

Zahtev za servis

O servisnom centru

Povećanjem broja korisnika i udjela na tržištu prepoznali smo potrebu sve većeg broja kupaca za adekvatnom servisnom i aplikativnom podrškom. Sukladno tome, ANALYSIS D.O.O. je osnovao servisni centar kao zasebnu organizacijsku jedinicu, registriranu pod punim nazivom kao ANALYSIS D.O.O. Beograd ogranak servisni centar, čiji je zadatak tehnička i aplikativna podrška klijentima i briga o opremi, koja podrazumijeva stručno i pravodobno održavanje, kao i interventno servisiranje u slučaju iznenadnih zastoja.

ANALYSIS posjeduje i vlastiti vozni park, koji osigurava pravodobnu isporuku opreme i odaziv na poziv korisnika, uz poštivanje dogovorenih rokova. Stoga možemo jamčiti brzu i kvalitetnu servisnu podršku u Srbiji i regiji, ovisno o prodajnom programu (Crna Gora, Sjeverna Makedonija, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Hrvatska i Albanija).

ANALYSIS tim za servis i aplikacije trenutno broji više od petnaest visokokvalificiranih članova. Kroz konstantno usavršavanje servisnih inženjera, trudimo se pružiti adekvatnu podršku našim korisnicima. Svi servisni inženjeri su certificirani od strane proizvođača opreme i većina ima iskustva, ne samo u servisu, već i u radu na različitim instrumentima i analitičkim tehnikama. Naši serviseri posjeduju i vlastitu tehničku opremu.

Servis, ukoliko je moguće, održavamo i online, na taj način dodatno skraćujući odaziv na servisni zahtjev i umanjujući troškove istog.

Usluge servisnog centra

Instalacija instrumenata i osnovna obuka korisnika se kod nas podrazumijevaju i uvijek su uključeni u cijenu uređaja. Također, instalacija i servisna podrška u jamstvenom roku, kao i izvan njega, osigurane su za kompletan program opreme.

Prilikom instalacije, vrši se i kvalifikacija opreme, što je standard farmaceutske industrije, a sve češće i analitičkih i drugih laboratorija. Kvalifikaciju opreme potrebno je raditi u propisanom vremenskom intervalu. Osnova ovog pristupa su instalacijski, operacijski i protokoli potvrde performansi (IQ, OQ i PQ, redom) u kojima su definirane sve provjere instrumenata, s ciljem da se korisniku može jamčiti valjanost rezultata, sigurnost i nesmetan rad. Naši servisni inženjeri su certificirani od strane proizvođača za provođenje ovih protokola, kao i za generiranje potrebne dokumentacije. Ukoliko je potrebno, dokumentacija može biti generirana i elektronski, za potrebe sustava koji su objedinjeni u formi LIMS (eng. Laboratory Information Management Systems), CDS (eng. Chromatography Data Systems) ili sličnih.

Redovito održavani instrumenti se u najvećem broju slučajeva ne kvare, a uz to omogućavaju korisniku da bude siguran u svoj rad, sigurnost, kao i u rezultate analiza. Prateći svjetske trendove, ANALYSIS je uveo koncept preventivnog i prediktivnog održavanja. Preventivno održavanje se planira unaprijed i izvodi se u određenim vremenskim intervalima, ovisno o opsegu rada na uređaju. Cilj ovakvog održavanja je prevencija kvarova uređaja uslijed istrošenosti dijelova, i samim time, osiguravanje njegovog neprekidnog rada. Prediktivno održavanje predstavlja tzv. pametno održavanje opreme, gdje se dijelovi/potrošni materijal na uređaju mijenjaju na temelju stupnja istrošenosti, i očekivanog radnog vijeka. Na taj način se, za razliku od preventivnog servisiranja, umanjuju servisni troškovi, a ujedno se izbjegava generiranje nepotrebnog otpada u vidu djelomično iskorištenih rezervnih dijelova.

Također, kao posebnu pogodnost nudimo i ugovorne servise koji omogućavaju potpuni komfor u radu korisnika, rad bez zastoja i maksimalnu produktivnost.